Trendy v současné reklamě: Jak vznikají videa, která hýbou společností | Letní filmová škola
Trendy v současné reklamě: Jak vznikají videa, která hýbou společností

Trendy v současné reklamě: Jak vznikají videa, která hýbou společností

90 min.
Video není jen o filmech a režisérem nemusíš být jen tehdy, když natočíš seriál. Každý den nám do života vstupuje spousta dalších snímků, které nás někdy otravují a jindy baví. Řeč je o reklamních spotech. To, jaký vztah si k videu (a s ním i ke značce) vytvoříme, záleží na míře kreativity jeho tvůrců – copywritingu, režii, kameře. Jaká je reklama dneška? Co prodává a na co už lidé neslyší? Liší se od sebe trendy v Česku a v zahraničí? O tom bude řeč v debatě s česko-slovenskými reklamními tvůrci.

Miky Karas – kreativní ředitel, Scholz & Friends
Klára Králíčková – managing director, Stink Films Prague
Vlado Kurek – creative director, Triad SK.

Moderuje: Veronika Vimmerová, šéfredaktorka časopisu Studenta

Projekce

Sobota 27.07.2019
11:00 - 12:30
Respekt stan
90 min.
Host: Miky Karas, Klára Králíčková, Vlado Kurek, Veronika Vimmerová